Aplică acum!

Kronsoft is hiring

Accountant

Requirements

It might be you who we are looking for, if you have

    • Studii superioare de specialitate (contabilitate);
    • Experienta minim 2-3 ani;
    • Experienta cu softul de contabilitate SAGA reprezinta un avantaj;
    • Limba engleza - mediu (de preferat), limba germana este un plus
    • Bune abilitati de coordonare a diverselor activitati organizatorice
    • Capacitatea de a lucra autonom si de a lua deciziile corecte
    • Spirit de echipa
    • Persoana responsabila
    • O buna capacitate de organizare pentru indeplinirea sarcinilor la termenele stabilite.
    • Cunostinte bune de MSOffice (Word, Excel);

    Responsibilities

    If you join us, you will have to

      • Inregistreaza facturile de imobilizari (corporale si necorporale) de la furnizorii interni si externi in contabilitate;
      • Intocmeste, la intrarea in patrimoniu a imobilizarilor, pe baza facturilor, proceselor verbale de receptie si / sau proceselor verbale de punere in functiune in programul de imobilizari corporale si necorporale conform legislatiei romanesti si cerintelor grupului.
      • Inregistreaza iesirea imobilizarilor (vanzare, casare), determinand amortizarea calculata pana la data iesirii si trecerea pe cheltuieli a sumelor neamortizate pana la data iesirii;
      • Pregateste situatiile necesare pentru reevaluarea mijloacelor fixe;
      • Calculeaza si inregistreaza amortizarea lunara a mijloacelor fixe conform legislatiei romanesti in vigoare si cerintelor grupului.
      • Eticheteaza imobilizarile corporale la data intrarii in patrimoniu si comunica cu departamentele IT si HR;
      • Evalueaza procesele de inventariere a patrimoniului intocmite anual, stabileste diferentele de inventar si le prezinta Departamentului Financiar;
      • Reconciliaza lunar sumele din conturile de imobilizari, la inchiderea lunii pentru raportarea catre Grupul Noventi;
      • Ofera suport in activitatea de arhivare si in activitatea de auditare de catre auditorul extern;
      • Verificare furnizori: facturi, documente justificative, contracte, registru contractelor;
      • Alte responsabilitati ulterioare:
      • Raportari lunare/trimestriale catre Statistica si BNR;
      • Operare BANCA- lei/valuta;

      What’s in it for you?

      Pachet salarial atractiv alcatuit din salariu fix si alte beneficii (tichete de masa, card medical Medlife, subventie pentru activitati sportive, prime de Sarbatori/tichete cadou etc.).

      Cresterile salariale se bazeaza pe un sistem anual de evaluare a performantelor

      Posibilitatea de dezvoltare si evolutie intr-un mediu multinational, performant si profesionist.

      Contractul in prima faza va fi pe o perioada determinata de maxim 2 ani, insa exista posibilitatea reala de a dezvolta o colaborare pe perioada nelimitata.